tisdag 21 augusti 2012

Veckans Tumme v33


Tummen Upp för semester! Något som vi alla behöver för vila och rekreation =) Det känns verkligen som att jag har haft semester och haft möjlighet att tänka på mig själv och göra sånt som jag mår bra av. Semestern har också inneburit en del avhållsamhet från teknologin som finns ibland oss i vardagen - därav bristen på blogginlägg bl.a =) Men nu är det sista semesterveckan på gott och ont. Det onda är att det aldrig är positivt att man inte kan sova hur länge man vill. Det goda är att jag har en plan för min alldeles fantastiska höst som väntar mig =)
Tummen Ner för den eländigt kalla, gråa, regniga och solfattiga sommaren vi har haft. Hade vi inte farit till solen i kroatien så vet jag inte vad jag hade gjort =( Tanken på att vintern snart är här och hur länge det är till nästa sommar gör en rent av deprimerad, eller vad säger ni? Man kan ju alltid hoppas att vi får några fina, soliga höstdagar åtminstone......

Inga kommentarer: