tisdag 21 augusti 2012

MItt Horoskop v.34

För närvarande ser allt mycket lovande ut vad relationer beträffar, såväl med människor i allmänhet som i kärlekslivet. En serie upprepade möten med människor som du både älskar och respekterar kan avrundas under veckan, samtidigt som du hur lätt som helst kan ge uttryck för kreativa idéer och få i stort sett vilket studieprojekt som helst att fungera. Att nå ut till andra är inget problem. I karriären kan du uppleva ett tvång att bringa ordning i en situation som verkar för obestämd och nästan omöjlig att kontrollera. Målsättningar kan behöva modifieras så att en mer kreativ eller humanitär dagordning blir verklighet, och ansträngningar för att hjälpa människor kan få större betydelse än man tror.  
Kommentar: Jag har alltid ett tvång att bringa ordning i de situationer jag befinner mig i. Fråga mig inte varför - jag bara är sån oavsett om det är hemma eller på jobbet. Just nu håller jag faktiskt på att modifiera Emmas veckoschema så att allt rullar på. Jag inser ju att detta måste förändras kontinuerligt i takt med att hon växer  som människa och individ. I love scheman - ordningen i kaoset många gånger =) 
Det där med relationer går ju upp och ner som en berg och dalbana för de flesta, eller? Just nu går det mest ner känns det som men mitt vad det är så går det upp och tur är väl det.......

Inga kommentarer: