söndag 29 juli 2012

Veckans Tumme v.30

Tummen Upp för Cocciliana så man får sova på natten när man har lunginflammation. Var denna vecka på mitt första läkarbesök på Hermelinens vårdcentral. I måndags ringde jag till Gammelstads vårdcentral för att boka en läkartid för min eländiga förkylning. Fick då till svar: Du finns inte i vårt register, du tillhör Hermelinens vårdcentral. Javisst ja! Det hade jag ju glömt bort att jag hade bytt vårdcentral. Gjorde ju det för ett tag sen när jag en gång för alla fick nog av deras bemötande och tänkte att nu får det vara nog. Fick ett väldigt bra bemötande på Hermelinens vc iallafall och är helt övertygad om att jag kommer bli nöjd med deras läkarvård framöver =) Så tummen upp för dom oxå!

Tummen Ner för lunginflammation som aldrig vill gå över =(  Vi ska snart på semester och då vill jag verkligen inte vara sjuk!!!!! Är så fruktansvärt less på denna hosta så det går ej med ord att beskriva - nu får det vara nog!!!!!

Inga kommentarer: