söndag 29 juli 2012

Hildurs Kök - Ingen Hit!

K
Sitter och bläddrar bland mina foton i mobilen och inser hur kass jag är på att uppdatera mitt liv på bloggen hahaha =) Nåväl, vi var iallafall och skulle äta lunch på Hildurs Kök för några veckor sedan, jag och Jon. Kan ju säga att det var ju första och sista gången jag gjorde det. För det första är det inte särskilt billigt att äta där men det hade jag kunnat köpa om servicen varit god. Men att det både är dyrt och att personalen är otrevlig och beter sig som att de varken vill att vi ska vara där eller att dom ens själva vore där är skandallöst tycker jag! Ingen ögonkontakt eller ett hej när man kommer till kassan. Mummlar och tittar ner i golvet när man frågar något. Sa inte ens vad vi skulle betala. Köpte dessutom en efterrätt till kaffet och det visade sig att den inte var färdiggräddad. Någon slags amerikansk muffin med glasyr som när man tagit en tugga visade sig vara helt rå inuti. Alltså det var smet som bara precis hade stelnat och som smakade sockerkakssmet - vidrigt!!! Jon gick till kassan och frågade om det skulle vara så att den skulle vara ofärdig inuti alltså. Ingen respons från personalen typ att jaha, är ni missnöjd, får jag se på den, vill ni byta ut den osv. Nej, ingenting sånt utan hon bara talade om vad bakelsen hette. Jojo, men det var ju inte det som var problemet!!!!! Nä, som sagt, har inget emot att betala lite mer för god mat där servicen är utomordentlig men på detta ställe "Hildurs Kök" sätter jag aldrig mer min fot.


Inga kommentarer: