tisdag 17 juli 2012

Detta är en period i ditt liv när du är extremt utåtriktad; en period som handlar om att resa och att träffa många olika människor. I många avseenden kan det kännas som om händelseutvecklingen tar andan ur dig, men det att du tenderar att dras med i saker av andra kan också vara riktigt kul. Du kan komma att känna en extra stark bindning till en särskild vän under veckan, men något slags kris kan också innebära att denna person behöver mycket uppmuntran och hjälp. Du behöver vara försiktig så att du inte lovar för mycket; ibland är det bättre att inte genast agera räddaren i nöden, utan att låta den andra personen själv börja på de förändringar som han eller hon inte velat göra fram tills nu.



Är inte jag alltid extremt utåtriktad? =) Och jag som ska ut och resa på 3 veckor - spännande!
Faktiskt så är det lite så att händelseutvecklingen går extremt fort fram just nu men i positiv bemärkelse. Känns som att jag står mitt i livet nu och det mesta går som smort. Jag har flyt nu kan man säga =)

1 kommentar:

Annica sa...

Och jag kanske är vännen i kris.. känns nästan så iaf. Vet inte om jag ska go with the flow eller backa. kram på dig vännen