onsdag 3 oktober 2012

Jaha, då åkte man på förkylning igen då.... Less är bara förnamnet!! Må ju då vara att man har feber och att man är täppt i näsan - det går alltid att bota med panodil och otrivin. Men vad gör man om man tappat rösten och har ett jobb som innebär att man prata inför andra hela dagarna??? Teckenspråk? Mima? Powerpointa? Gäster med gester?
 

Nej, jag fick helt enkelt kasta in handduken och åka hem igår, koka en termos med te och bädda ner mig i soffan. Känner mig piggare idag, febern har gått ner men min kropp har tryckt på "mute knappen" och allt jag lyckas få fram är ett hest väsande när jag försöker prata. Vad gör man? Är ända lösningen att vara tyst och vila? Man kan väl ändå inte vara tyst en hel dag? Jag är ofrivilligt mute:ad och jag lider! Har verkligen inte tid med detta!!!!!

Inga kommentarer: