tisdag 19 april 2011

Mitt Horoskop v 16

Du är inne i en period när en otroligt stark fokus ligger på hur du marknadsför dig själv och din kreativitet. Tillsammans med ett antal dynamiska individer, finns nästan inga gränser för vad du vill upptäcka, och du gör ett starkt intryck på andra vart du än kommer. Visst upplever du motgångar och fördröjningar, och du vinner inget om du inte är beredd att ta en kamp, men på det stora hela är detta en tid av dynamisk expansion. Det är inte en tid för tvivel, eller för att sätta ditt ljus under en skäppa... Bara kör på! barn kan uppta dig mycket, mest på grund av stora framgångar. Kärlek kan också vara centralt just nu, och den
glöd du antänder hos någon kommer snart att återgäldas.

kommentar: Ja så känns det faktiskt. Det händer saker och ting just nu som känns väldigt positiva och jag kan inte låta bli att undra om det kommer fler positiva överraskningar :) Detta är en tid då jag tror väldigt starkt på mig själv och det känns som att jag har så mycket att ge av mig själv. Jag tänker inte låta någon eller något hindra mig från att utvecklas till den jag vill vara och är!

Inga kommentarer: